30 septembrie 2006

Stiri

Presedinte nou la C.A.O tobaccos: click aici

Cum sa fumezi trabuc: click aici

Cum sa recunosti un trabuc bun: click aici

Forme si dimensiuni ale trabucului: click aici


Dragi prieteni. Sambata aceasta, simtindu-ma obosit, mi-am adus aminte ca pastrez de un an si jumatate un trabuc Private Stock Tubos nr 2 primit de la prietenii mei alaturi de o sticla de "Lacrima lui Ovidiu 12 ani" cu ocazia aniversarii zilei mele de nastere in anul 2005.
Experienta mea in ceea ce priveste trabucurile este aproape inexistenta. M-am gandit ca ar fi cazul ca langa trabuc sa adaug si cativa mililitri de scotch "Clan Mac Gregor" deoarece coniac nu aveam prin casa. Asadar am oesit pe balcon si am aprins trabucul.....am trait o experienta unica pe care nu mi-am putut permite sa nu o imortalizez....scuze pt pijamale. Conform review-urilor, trabucul trebuia sa fie citez: "Very light, sweet, spicy, well constructed cigar that has a lovely subtle aroma and is perfectly balanced. An elegant smoke. Very good value. Length 6 Ring Guage 48".

Descrierea producatorului suna cam asa:

"Private Stock cigars are one of the best values in the cigar world. Made at the Tabadom Factory, one of the most famous factories operating today, the cigars are hand rolled from premium Dominican Tobacco and are wrapped in a silky Connecticut shade wrapper. For decades, Tabadom has been making some of the most famous cigars ever produced, most notably the prestigious and highly rated Davidoff and Cusano lines.

Private Stock is mild to medium bodied and has a slightly metallic finish that comes from its unique Ecuadorian binder. Each cigar is rolled under the supervision of master cigar maker Henke Kelner, a name commonly associated with top quality cigars. At an everyday low price, Private Stock is an inexpensive yet valuable addition to any humidor."

Nu am mai incercat niciodata sa fumez trabuc alaturi de un pahar de whisky.....nu imi placeau nici trabucurile si nici whisky-ul.....separate dar impreuna sunt cu totul altceva. Am simtit diferenta fata de un trabuc de duzina cum ar fi King Edward sau alte "trabucuri" vandute prin chioscurile de bilete RATC....l-am fumat incet ca sa nu se incalzeasca prea tare (ca pe pipa) iar aroma o datorez si faptului ca trabucul nu a fost tanar ci a avut timp sa "imbatraneasca" circa 18 luni. Nu voi uita nicodata aceasta zi insorita, un nou inceput pentru mine alaturi de o combinatie de neuitat: trabuc si scotch.


Niciun comentariu: