24 iunie 2010

Umidificarea tutunului uscat

Iata ce am gasit pe site-ul Mac BAren
http://www.mac-baren.com/TopMenu/Pipe-Smoking/Pipe-Smoking-Universe/Pipe-tobacco/Moisten-dry-tobacco/Per-Georg-Jensen-1.aspx

Tutunul uscat se pune intr-o punga de celofan. Se pune apa la fiert si cand clocoteste, se pune gura pungii astfel incat aburul sa intre in punga cu tutun. Dupa aproximativ 5 secunde de "aburit" se leaga punga la gura si in 1 ora, tutunul este readus la umiditatea normala. Eu am mai folosit pentru reumidificat tutunul: whisky, vin, coniac sau brandy sau chiar apa plata. Nu folositi morcov, cartof sau mar. Inafara de mirosul strain, va puteti alege si cu o minune de mucegai peste tutunul de pipa. Mai exista si metoda unei pietre de rau tinuta in vin cateva zile si apoi introdusa in plicul de tutun dar eu nu am incercat-o

Niciun comentariu: