12 octombrie 2006

Local nou, Andreea, meteo, joi 12

1) Am primit astazi o invitatie la ceea ce se vrea un loc intim pentru discutii, o cafenea linistita.....desi brandul nu prea arata asta (un vultur pe fond albastru). Este vorba despre Star Club, pe str. Dragos Voda, langa libraria Sophia. Va propun ca maine seara cand ne intalnim, spre sfarsit sa mergem acolo sa vedem cum ne pare ca local, poate in viitor, daca atmosfera ne place, ne mutam acolo.
2) Andreea este printre noi! De cateva zile, Andreea Rucareanu, sora Ralucai, este mebra pe Yahoo group. Ii uram "Bun venit!" si o asteptam in continuare alaturi de noi. Ma bucur sa vad ca putem apropia si persoane de sex feminin de pasiunea noastra; pipa.
3) Meteo, este un fel de a spune. Dupa ce toata vara ne-am cam chinuit dib=n cauza umiditatii, se pare ca vremea a devenit favorabila fumatului pipei. Ieri am iesit sa plimb Caniche-ul si am avut placuta surpriza de a putea fuma pipa pana la sfarsit fara a ramane urme umede in ea.....poate si tutunul a fost mai uscat dar am fumat 30 de minute fara a reaprinde pipa, am terminat-o asa cum am indesat-o (packed) de la inceput, nefiind nevoie sa ating tutunul cu futacul....
4) Nu uitati ca este joi. Va astept in numar cat mai mare la restaurantul turcesc.
....Sa fumati bine!

Niciun comentariu: