22 octombrie 2006


Am primit saptamana trecuta tutunurile comandate la www.cupojoes.com. ....inafara de faptul ca marfa a costat 22 EUR si transportul 25 EUR nu au fost alte surprize neplacute. Transportul a a juns intr-o saptamana de la comanda, tutunurile sunt excelente si nici nu am avut probleme cu vamesul cu toate ca erau toate bulk.
Am comandat 4 uncii de 1Q (excelent),
2 uncii de Golden Canedish,(nu am fumat deocamdata)
2 uncii de Black Cavendish (excelent)
2 uncii de Maraschino Cherry (nu am fumat dar Oleg spune ca inteapa)
2 uncii de Vanilla Cake(nu am fumat deocamdata)

Tot saptamana trecuta am primit prin Costin (ii multumesc pe aceasta cale) tutun adus din duty free:
100gr Mac Baren Vanilla Cream (nici urma de aroma de vanilie....a se compara cu Olanta - Danish Black Vanilla sau cu Skandinavik Vanilla de la Orlik tobaccos)
100gr Danske Club - Black Luxury (Care luxury? Are gust de tutun comun, era mai bun un Captain Black Royal)
50gr Davidoff - Red Mixture (ok dar cam tare)
50gr Davidoff - Blue Mixture (mai bun decat Red Mixture)


Pe scurt: Dati banii pe:
1Q (cel mai adevarat tutun),
Black Cavendish (usor, parfumat, nu inteapa, se fumeaza excelent),
Davidoff Blue mixture (intr-adevar Cool Mixture cum era numit inainte, are si o cutiuta frumoasa in acre poti tine apoi "1Q" facut de Lane Limited:))

Uncia de tutun (28,34gr) la www.cupoojes.com este in jur de 1,9 USD (taxe postale pana la 5000gr= 26,95 USD!!!

Niciun comentariu: